3 Haziran 2014 Salı

22:35 bunu yayınlamak için güzel bir saat!

22:26 yaşamak için mi ölmek için mi güzel bir saat? Vurulmayı istedim bu sabah. Bir kilise önünde. Bu sabah günahlarım artsın istedim. Kötülüklerin babası olmak istedim. Yoldan geçen birine sırf mutluluğunu bozmak için yumruk atmak istedim. Yok hakkı hiç birinin mutlu olmaya. Bu gece içip masaları dağıtmak istedim. Param varken hırsızlık yaptım. Utanma duygumı yendim.  Tatmadığım kötülük kalmamalı. Bir kadının yüreğine bıçak saplamalıyım. Kanlarını ellerime sürmeliyim. Güzel bir kadını kendime aşık edip her gece yatağında onu öldürüp sabaha diriltmeliyim. Ben kalpsiz bir adam olmalıyım. Ya o kilisenin önünde 7 kurşunla ölmeliyim. Ya da arkamda bir bardak bırakıp intihar etmeliyim. Kanlı bir katliama kurban gitmeliyim. Hangisi daha çok acı verir? Acı vereni seçmeliyim. Cesedimi yakın! Ben kötü bir adamım. Arkamdan ağlamayın,mezarımı kazmayın,cesedimi yok etmeyin. Ruhumu  yakın. Çünkü ben bu dünyaya yanmak için geldim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder